Krok po kroku poprowadzę Cię za rękę do momentu i miejsca gdzie zarabiasz 10 tysięcy złotych/miesięcznie na usługach prania tapicerki meblowej, samochodowej i dywanów 💸
Moduł 1 - Wstęp
Moduł 2 - Niezbędne narzędzia i przedmioty
Moduł 3 - Niezbędne środki chemiczne
Moduł 4 - Rodzaje usług, materiałów i zanieczyszczeń + wycenianie usług
Moduł 5 - Proces prania i czyszczenia (tapicerka meblowa/samochodowa/dywany i wykładziny)
Moduł 6 - Problematyczne przypadki
Moduł 7 - Marketing i sprzedaż naszej usługi
Moduł 8 - Pozyskiwanie klientów - reklama na Facebooku
Moduł 9 - Bonusy
Moduł 10 - Zakończenie
(darmowy moduł bonusowy) Moduł 11 - Działalność od strony prawnej
1. Lista zakupów - niezbędne narzędzia
2. Lista zakupów - niezbędne środki chemiczne
3. Jakie środki chemiczne stosujemy do jakich zabrudzeń i materiałów - ściąga na zlecenia
4. Kiedy używamy płukanki o pH zasadowym a kiedy o pH kwaśnym - ściąga na zlecenia
5. Problematyczne przypadki - sposób postępowania - ściąga na zlecenia
6. Checklista - "do wyjazdu"
7. Checklista - proces prania i czyszczenia (tapicerka meblowa/samochodowa/dywany i wykładziny)
-kontakt ze mną 24/7 - przez messenger. W prywatnych wiadomościach pomogę Ci w rozpoznawaniu materiałów, wycenie usług, doborze środków chemicznych, odpowiem na pytania dotyczące sprzętu i pozyskiwania klientów oraz wszystkie inne, które przyjdą Ci do głowy i będą związane z tematem
-dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku - SZKOŁA PRANIA VIP - kursanci - na zawsze (dostęp tylko i wyłącznie dla kursantów) - na grupie dzielę się najlepszymi rozwiązaniami i patentami, które odkrywam na bieżąco + możecie zadawać pytania, wymieniać się doświadczeniem i wskazówkami
1. Szablon PDF - reklama, która pozyskuje klientów jak szalona - czyli jak stworzyć i co umieścić w reklamie, która sprawi że twój telefon będzie dzwonił jak szalony a ty zapełnisz kalendarz na długie tygodnie i miesiące do przodu
2. Wzór cennika usług PDF - dzięki temu bonusowi nie będziesz musiał zastanawiać się jak wycenić usługę aby nie stracić ale jednocześnie aby nie odstraszyć potencjalnych klientów
3. Skrypt PDF - rozmowa telefoniczna i czat SMS/Messenger z potencjalnym klientem - jak pisać i co pisać potencjalnym klientom aby chcieli umówić usługę bez oporów i bez "zastanowię się i się odezwę".
Copyright © 2023 Bartosz Dąbrowski. All Rights Reserved.